Klimaløsninger til det danske erhvervsliv

Om DKC

Dansk Klima Center er en landsdækkende familievirksomhed, som blev grundlagt, af Henning Dueholm i 1975, med det formål, at udbrede kendskabet og brugen af energibesparende og miljøvenlige klimaanlæg.

Med mere end 40 års erfaring i kølebranchen, har vi med stor succes, baseret på faglig dygtighed, indgående ekspertise og udpræget service, leveret klima- og køleløsninger til en bred vifte af virksomheder indenfor bl.a. detail, IT, medicinal sektoren, pengeinstitutter, servicestationer, industri m.fl.

Vision

Dansk Klima Center ønsker, at være en kølevirksomhed der er kendt for sin kvalitet samt et serviceniveau ud over det sædvanlige. Med udgangspunkt i vores kompetencer vil vi tilbyde klima- og køleløsninger, som lever op til nutidens høje krav og vores egne interne kvalitetsstandarder.

Mission

Vi tilbyder førsteklasses klima- og køleløsninger til vores kunder og vi bestræber os altid på, at sikre miljøvenlige og kvalitetsbevidste løsninger til nytte for både mennesker, produktivitet og omverdenen. Det er afgørende for os, at vi leverer et serviceniveau udover det sædvanlige, hvor en kort responstid, kvalitet, fleksibilitet, samt en tæt relation til kunden er i højsædet.

Kerneværdier

ikon3

Kvalitet

Hos Dansk Klima Center er det vigtigt for os, at vi leverer kvalitet i alle henseender. Derfor benytter vi altid kvalitets produkter samt materialer i vores projekter. Endvidere har vores medarbejdere altid i fokus, at det arbejde de leverer, skal være præget af kvalitet. Derfor foretager vi altid opmålinger på projekter således, at vi sikre at vi får dimensioneret anlæggets størrelse korrekt samt møder vores kunders behov. Ligeledes har vores montører altid fokus på, at deres arbejde skal udføres kvalitetsbevidst og ikke mindst med æstetik for øje.

ikon1

Fleksibilitet & samarbejde

I Dansk Klima Center tror vi på, at man opnår den bedst mulige løsning hvis man er fleksibel og samarbejder. Som mindre virksomhed udnytter vi muligheden for, internt, at kunne bevæge os udenfor boksen og derfor kan vi via fleksibilitet og samarbejde, hjælpe hinanden til at give vores kunder den bedst mulige oplevelse. Den interne fleksibilitet giver os muligheden for hurtigt, at løse spørgsmål, udfordringer mv. og ikke mindst at vi med kort varsel kan være behjælpelige overfor vores kunder eksempelvis ift. ændring af valgte løsning eller dato for levering.

ikon2

Tætte relationer & dialog

I Dansk Klima Center ligger vi vægt på, at skabe tætte relationer til vores kunder da det baner vejen for åbenheden, ærlighed og ikke mindst dialog – hvilket er afgørende for, at kunne levere kvalitetsløsninger, specialtilpasset efter kundens behov. Derudover forsøger vi at sende den samme montør ud til kunden så vidt muligt, således, at vores kunder kan føle sig trygge idet de kender montøren, som kommer forbi.

ikon4

Et højt serviceniveau

I Dansk Klima Center har vi fokus på at levere et serviceniveau ud over det sædvanlige. For at kunne opnå dette, er det afgørende, at vi konsekvent har fokus på kvalitet, tætte relationer, dialog samt fleksibilitet og samarbejde, da disse elementer er vigtige dele af servicen. Derudover arbejder vi ud fra en ”Model for responstid” der skal sikre, at vores responstid er kort i alle processer således, at vores kunder oplever, at vi handler hurtigt og dermed at service er i top.